Dieet Nieuws

Welkom bij supersnel-afvallen.nl
Ontdek Phase 2 en begin direct met afvallen!

Dieet Nieuws:


de Volkskrant

Soort dieet maakt niet uit, alleen calorieƫn tellen
de Volkskrant
Nieuw Amerikaans onderzoek wijst uit dat het niet belangrijk is wat voor soort dieet je volgt als je wilt afvallen. Alleen de calorieƫn tellen, en daarbij maakt het niet uit waar ze vandaan komen. Dat blijkt uit een publicatie in de American Journal of ...
Alleen de calorieƫn tellen!Telegraaf.nl

alle 6 nieuwsartikelen »

Eiwitarm dieet beschermt nieren bij operatie
NierNieuws.nl
Wetenschappers van de universtiteit van Harvard hebben een onderzoek gedaan onder ratten, waarbij ze de dieren tijdelijk een dieet zonder eiwit gaven, en het effect daarvan op de nieren vaststelden als de bloedstroom naar de nieren tijdelijk ...

en meer »

Dutroux drijft met eigen dieet keukenpersoneel tot wanhoop
De Standaard
'Zijn dieet heeft geen medische achtergrond.' Zijn gedrag zorgt voor spanningen, zegt de cipier. 'Dutroux is sowieso niet geliefd bij de andere 440 gevangenen, om wat hij gedaan heeft. Dutroux moet strikt apart gehouden worden, want alle andere ...

en meer »

Blog.nl (Blog)

SUPER DIEET: verschrikkelijk verliefd worden
Blog.nl (Blog)
Veel vrouwen (en ook mannen) weten het uit ervaring: er zijn 2 momenten waarop je in het leven het allerslankste bent. Juist ja: als je verliefd wordt en als je liefdesverdriet hebt. Zit je eindelijk tegenover de man of vrouw van je dromen in een ...

en meer »

Medisch Contact

Dieet voorkomt complicaties chirurgie
Medisch Contact
Een dieet zonder eiwitten of bepaalde aminozuren kan mogelijk het ontstaan van complicaties na chirurgie beperken. Dat melden onderzoekers op basis van een onderzoek met muizen in Science Translational Medicine. Dat een verminderde voedselinname, ...

en meer »

Eiwit dieet met eiwitten shake best vol te houden
Verstuur Persbericht (persbericht)
Om de overtollige kilo's tegen te gaan houden sommigen een eiwit dieet. Eiwit diëten worden ook wel proteïne diëten genoemd. Tijdens een eiwit dieet kiest men meestal voor afvallen met shakes. Het eiwit dieet werd voornamelijk toegepast bij mensen die ...


NU.nl

Vlees eten redde leven Angelina Jolie
NU.nl
De 36-jarige Angelina besloot jaren geleden alle dierlijke producten het huis uit te doen en een vegetarisch dieet te volgen. Maar de actrice ging weer vlees eten toen ze er achter kwam dat haar gezondheid er sterk op achteruit ging.

en meer »

Nederlands Jeugdinstituut

PVG-dieet erkend als 'bewezen effectief'
Nederlands Jeugdinstituut
Het Pelsser Voeding en Gedrag (PVG)-dieet is volgens de Erkenningscommissie Interventies bewezen effectief in het verminderen van ADHD-symptomen bij kinderen van 2 tot 15 jaar. Het eliminatiedieet heeft als doel het drukke gedrag van kinderen met ADHD ...


Minder aftrek voor dieet
FiscAlert
De aftrek voor diĆ«ten is met ingang van 2012, afhankelijk van het gevolgde dieet, in de meeste gevallen met € 50 tot € 100 verlaagd. Aftrek is mogelijk als het dieet op medisch voorschrift gevolgd wordt en voorkomt op een speciale lijst.


Meidenblog

Dieet van de dag: Dr. Frank Dieet
Meidenblog
Was het gisteren de beurt aan het Weight Watchers dieet, vandaag is dokter Frank aan zet. Dankzij het Dr. Frank Dieet zou je 1 kilo per week kunnen verliezen door veel eiwitten te eten, maar zo min mogelijk koolhydraten. De Nederlandse dokter Frank van ...
Eeuwige tweestrijdTelegraaf.nl

alle 4 nieuwsartikelen »


Terug naar Snel Afvallen